Figyelmeztetés!

Alapvetően lányoknak írok, de fiúk is járhatnak ide. Felháborodni. Csak tessék, csak tessék. Bátran befelé.

Utolsó kommentek

Kérsz értesítést arról, amikor újat írok?

Velük járok össze (Tagfelvétel kezdőbetű alapján van):

Repülő bugyik, gerjedő nők

2010.06.12. 19:28 :: A Dina

 

Repülő bugyik, gerjedő nők

 

Ha még egy AXE reklámot meglátok valami linkben, vagy e-mailben, hogy úgymond „ez mekkora nagy”, én komolyan mondom, hogy kimegyek abba az AXE gyárba, és felrobbantom őket marketingosztályostul.

Kedves AXE!

Nem poén. Rohadtul nem. Elsőre talán. A tizenötödiknél már untam. A százötvenkettedikél sóhajtva sajnáltam magukat, hogy csak az önismétlésre futja. Persze nyilván maguknak full mindegy, hogy én mit gondolok, mert ugye nem én vagyok a célcsoport. De tessék szépen tovább olvasni, mert érdekes lesz maguknak is.

 

Na igen. A célcsoport a kedves kuncsaft, aki azt reméli, hogy befújja magát a maguk (mellesleg pocsék szagú) dezodorával, és azt hiszi, hogy én majd ettől megerőszakolom őt a liftben, még 80 éves koromban is, bármikor sikítva rohanok utána az utcán, ha megérzem a szagát, és közben már dobálom is le magamról a ruhát, és úgy általában, a szag hatására több kilométer távolságból is azonnali fajfenntartási késztetést fogok érezni.


Biztos vagyok benne, hogy működik a reklámjuk, és eladják vele a portékájukat. Azért készült el ennyi verzióban ugyanaz. Sőt, hogy örüljenek, leírom, annyira működik, hogy hallottam olyan férfiról, aki a dezodort az ingjén kívülre (!) fújja.
Úgy gondolkodhat ő, hogy a mosópor sem szed ki úgy minden foltot, mint a tévében, de azért ki lehet vele mosni a ruhát. Nyilván ez a reklám sem úgy igaz, ahogyan a tévében látta, de valami azért csak kell, hogy legyen benne. Hát ezt veszi meg.


A hétszázhuszonharmadik spotjuk után állt össze, hogy a maguk vásárlója, olyan férfi, akire ez a reklám hat a legjobban.

 

Elgondolkodtam, és az jött ki, hogy a maguk vásárlója úgy ahogy van, gáz.
Semmilyen körülmények között nem vagyok hajlandó párosodni vele.

 

Nálam a következő AXE hatás lép életbe:

Randin:

-Hm. Jól érzem, hogy AXE-ot használsz?
-Igen.
-Hát örültem a találkozásnak. Szia.

Továbbá az AXE dezodor használatának ellenőrzése alkalmas arra, hogy a netes ismerkedésnél kiszűrjük a full pancsereket, akik a randin csak nyökögni fognak tudni.

 

Jó tanács:
 

Ha a pasi mindig AXE-ot használ, még soha sem érezte,

hogy milyen az, amikor vonzónak találják a nők,

ám minden vágya ez volna.

Lehet, hogy neked ő bejön, de hallgass rám, és

menekülj. Az ilyen férfi frusztrált, haragszik a nőkre,

és ha egy végre szóbaáll vele, esetleg beleszeret,

azon fogja leverni az összes frusztrációját.

Biztos, hogy te akarsz az lenni?

32 komment

Címkék: hőbörgés axe hatás pancser pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://dina.blog.hu/api/trackback/id/tr12075728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vintageliving 2010.06.16. 01:07:50

AXE?

Na ne....>

www.vital.hu/themes/sick/szaglas1.htm

Ha az NCIS hisz az ujjlenyomatokban, akkor hinnem kell a szaglenyomatban. Az ex bizony szerette, és ezzel eleinte kiborított, de aztán elfogadtam és szerettem ezért. is. anno.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.16. 01:13:02

@vintageliving:
Itt most két verzió van:

A: Te lány vagy. Az exed Axot használt. (Milyen jó kis mondat ez.) Ez kiborított, aztán elfogadtad.

B:Fiú vagy. És ezt kellett magadra fújnod.

(Szerintem A verzió lesz. Nem látom magam előtt a nőt, aki követeli, hogy a pasi fújja magát ezzel az izével.)

vintageliving 2010.06.16. 13:32:19

@A Dina: Aú, mellé.

D verzió.

Fiú. Eleget kollokváltam társadalompszichológiából meg reklámokból is, hogy tudjam jól, honnan-hová, szóval nemcsak a fotelből van "szerencsém" ismerni. Utálom az AXE illatot, meg egyáltalán az aeroszol minden formáját. (Old Spice Deo Stick megy, de az is csak azért, mert tetszik, hogy szép kék, különben nem érdekel)

A szóban forgó ex természetesen egy lány volt ('G' verzió kilőve, haha!), aki egy nagyon szép napon (estén?) kijelentette, hogy imádja az illatom és az ízem. És nekem még soha senki nem mondott olyan szépet, mint ő akkor, tulajdonképp meghatódtam. Ez már örök emlék marad, na és erre gondolva ragadtattam magam kommentelésre...

PS.: (az említett AXE reklámot persze sohasem néztem végig női szemmel, és az írásodból jöttem rá, hogy a nők milyen szarul érezhetik magukat minden egyes ilyen médiummal való találkozás esetén - sokkal keserűbb érzés lehet annál, mint ahogyan te harciasan leírod) Látod, ebben a szemét hímsoviniszta világban nincs könnyű dolgotok, de tudd meg: kelletek nekünk. Csak sajnos a szó szoros értelmében ilyen faszok vagyunk. (és talán nem mind)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.16. 13:41:53

@vintageliving:

Áh. Ami az előzőből nekem nem volt világos: Azt kérte, hogy egyáltalán NE használj dezodort. Helyes. Olyan van. És meg is tudom érteni, hogy ez a mondat beütött nálad.

Az érzés, amit a reklám nézése közben érzek (azon túlmenően, hogy felrobbantanám őket), az egyfelől az, hogy sajnálom, aki ezt csak nyomokban is elhiszi. Másfelől az, hogy a reklám által generált tévhit (mármint, hogy mi erre a szagra bukunk szexuálisan), elvárásokat támaszt a férfiban. Ő meg csalódni fog. Például bennem. Amiről nem én fogok tehetni.

James86 2010.06.16. 16:10:04

Aki csak a reklám miatt Axol (utánad, szabadon) az olyan is. Aki azért Axol mert esetlegesen tetszik neki az illat, az egy más kategória. De gondolom érzékelhető már szemmel a difi, és nem kell rákérdezni.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.16. 23:29:24

ez így baromság. legalább annyira torzít, mint a reklám.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.16. 23:31:14

@_DelMare_:
Sajnos ez ide nem lesz elég.
Indokolni is kell tudni.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.17. 00:51:10

"ez így baromság": az így-en van a hangsúly. csak mert egy cég, célcsoport fókuszáltan használ marketingeszközöket, és bár az eszközök túlzóak, hamisak, még nem jelenti azt h a terméket használók is egytől egyig az agymosott kategóriába tartoznak. főleg nem egy dezodor márkánál, ahol az illat sem megvetendő szempont, ugye. az h Neked nem tetszik az Axok illata, az egyéni ízlés dolga. tehát: érthetetlen egy márka teljes illatrepertoárját egy bizonyos palitípushoz társítani.

"legalább annyira torzít, mint a reklám": pro: a pasi aki mindig Axot használ attól még a mamika is nedvesedik a másodikon / kontra: a pasik aki mindig Axot használ, az egyértelműen balfasz.

remélem nem disszertációt vártál és ennyi elég.;)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.17. 00:56:52

@_DelMare_:

Na látod. Ki tudod te fejteni rendesen is a véleményed.

"az eszközök túlzóak, hamisak"

Igen. Erről szólt a bejegyzés.

És ha ők jöhetnek azzal, hogy még 80 évesen is be fogok erre gerjedni, akkor ne csodálkozzanak, ha én meg kijelentem, hogy csak a pancserek használják.
AXE-Dina: 1:1

Még egy kérdés merült fel bennem annak kapcsán, hogy nehezményezed a bejegyzés tartalmát:

Használod esetleg valamelyik terméküket?

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.17. 01:32:24

mindig örülök, ha megsimogatják a buksimat.

de ide ez most nem lesz elég.

ha, tudnám, h csak áttételesen, viccként gondolnád a posztban írtakat, akkor értenélek. de ha Jó tanácsként azt summázod, hogy az Axot fogyasztóak balfaszok (mert Te utálod a céget), akkor az nem szellemes, hanem értelmetlen. most én kérnék indoklást az összefüggésedre, hátha én értelek félre, és nehogy én is az Axot fogyasztók táborában kössek ki! ;))

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.17. 01:39:41

@_DelMare_:
Én annyit tudtam tenni, a jobb megértésed érdekében, amit az előbb olvastál. Sajnos nem áll módomban tovább magyarázni, hogy miként kell értelmezni azt, ami a bejegyzésben, és az értelmező kommentben oda van írva. Bár megtehetném.

Vigaszul egy személyreszabott jó tanács:

Ne olvasson Dinát, aki nem érti Dinát.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.17. 22:41:53

akkor lehet h én az az olvasód leszek, aki azért is olvas, h megértsen. :)

"Én annyit tudtam tenni, a jobb megértésed érdekében, amit az előbb olvastál." ---> ""az eszközök túlzóak, hamisak" Igen. Erről szólt a bejegyzés. És ha ők jöhetnek azzal, hogy még 80 évesen is be fogok erre gerjedni, akkor ne csodálkozzanak, ha én meg kijelentem, hogy csak a pancserek használják."

tehát egyetlen egy kérdésem maradt: komolyan gondolod h egy tökáltalános illatmárkát használók teljes csoportját bele lehet tenni a "balfasz" kosárba, és rájuk ragasztani a "menekülj tőlük" matricát?

vagy.. én néztem be nagyon komolyan a dolgot, és szimplán arra akartál kilyukadni, h azok akik a reklámok alapján hiszik magukat tökösfiúnak, azok mehetnek inkább a mamihoz. ez is oké, csak akkor az Axe kihangsúlyozásával nagyon bevittél az erdőbe.

randomburvi 2010.06.18. 01:37:28

Volt egy fickóm. Első fürdőszoba vizit. Polcon Axe. Pasi bejön, átnyúl a vállam fölött, Axe reklám starts..
Bimbózó kapcsolat ends.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.18. 01:50:22

igen. és ez csak az axenál van. semmi másnál. az oldspice, nivea, fa, adidas etc. használók pedig vitán felüliek, de min. nem nyomik.

najó, persze túlzok. mert ez úgy látszik csak nekem x-akták. :)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.18. 05:01:39

@_DelMare_:
Most már tényleg áruld el, hogy mit használsz.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.18. 21:12:37

@A Dina: :D na a poén kedvéért dobok egy magas labdát: elsőre úgy értettem, a mit használsz címszó alatt, hogy mit szedtem be (aka. mit szívtam):) de a kérdésre válaszolva természetesen Axot. és most állj meg az olvasással egy pillanatra!

-------------------------------------

azt kértem, állj meg! :)

na, sikerült elképzelni DelMare-t? nem, de annyi biztos h gáz lehet a pali, hiszen "nemmondjukki"-t használ. tuti h büdös, ostoba, egyébként sem bír normálisan vitatkozni (kommunikálni) párjával, akit - egyébként olvasva a "Hogyan higgasszuk le az
idegileg túlpörgött férfit?" elolvasása után - már ez nem is zavar. ja, és természetesen a rühes fattya, még soha életében nem számolta a vitaperceket. de nem tehet semmit, mert mégis szereti a "nemmondjukki" termékeit.

Axe - Nomen est omen.

megnyugtatás végett, DelMare a hugoboss és adidas termékeit használja - ja és kíváncsi az illat-személyíségére!

pusszantás és wördpísz!

ps: randomburvi: ezjó ;)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.20. 17:49:04

@_DelMare_:

Ezek a márkák a következőre építenek:

Hugo Boss: erő és lendület
Adidas: sportos aktivitás

Ha ez marketing hat rád, akkor szerintem alapvetően lustaságra vagy berendezkedve.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.20. 17:49:37

És, hogy miért pont az AXE-akta, és nem a Nivea-akta, meg az Adidas-akta, meg a Dove-akta?

Kaptál te már Nivea dezodor reklámot e-mailben, hogy ez "mekkora nagy"?

Naugye.

A férfiak nagy részére az AXE baromság hat.
Én nő vagyok, és rám is hat.
Így. Ahogy a bejegyzésben leírtam.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.20. 22:36:43

@A Dina: minden szőke nő buta és ostoba.

igaz v hamis?

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.20. 22:38:30

@_DelMare_: Tessék szíves lenni tartani a színvonalat. (Vagy vicces, vagy okos komment.)

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.20. 23:31:23

melyiket nem teljesítettem? :) az előző egy vicces és okos kérdés volt a részemről, amire nem tetszett válaszolni.

lényege, hogy egy olyan kifejezés mint a "minden szőke nő hülye", egy túlzásra épít, és ettől még nem igaz. a minden Axot használó pali balfék is ugyanilyen sztem - a "minden" miatt. egy percig sem vitatkoznék, ha a tanács úgy szólt volna, h ax Axot használók között jelentősen több a barom, mint különben. a mindenki, viszont mindenki. ennyi, pont.

tetszik amit csinálsz, és éltem a kommentben való véleményezés lehetőségével. igyekeztem nem lusta lenni - dacára mit fújok magamra. ;)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.21. 00:11:52

@_DelMare_: Rossz hírem van. Se nem szellemes, se nem okos, csak arról ad tanubizonyságot, hogy nem érted.

De nem kell engem mindenkinek érteni. Tízzel ezelőtt írtam, és most már tartom magam hozzá:

"dina.blog.hu 2010.06.17. 01:39:41
@_DelMare_:
Én annyit tudtam tenni, a jobb megértésed érdekében, amit az előbb olvastál. Sajnos nem áll módomban tovább magyarázni, hogy miként kell értelmezni azt, ami a bejegyzésben, és az értelmező kommentben oda van írva. Bár megtehetném.

Vigaszul egy személyreszabott jó tanács:

Ne olvasson Dinát, aki nem érti Dinát. "

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.21. 01:06:15

ok, vettem. nem kell DelMare-nak mindent megértenie. főleg, ha Dina sem akarja, h megértsék. done. ;)

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.06.21. 13:23:17

Hát, aki bekajáz egy reklámot, annak úgy kell. Bár én a nők helyében jobban felháborodnék a mosópor-reklámokon. Az jobban alázza őket.

Az Axe reklámok közül egy jóra emlékszem (amikor a lány magára fújja véletlenül), a többi eléggé gusztustalan, erőltetett. De mondjuk én tudatos reklámfogyasztó vagyok, kajázom, ha jó a szpot, de abszolút hidegen hagy, hogy milyen a termék. Kicsit rémület belegondolni, hogy valakinek ez a szempont.

Például a Gilette meg a Nivea reklámjai rettenetesek, mégis azt használom. Axe-ot is fújok magamra, mert tudomásul kell venni, hogy nincs mindenkinek 20 ezer forintja egy üveg parfümre, és hiába szagolgatom végig azt az árkategóriát, amit meg tudok fizetni, a legtöbb vécé-illatosító, vagy valami hányás-szagú, erőltetett trendi vacak.

Szerintem Dinánál most leírtam magamat :)

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.06.23. 11:03:47

Használnám én az AXE-dezodorokat (a reklámot NEM láttam, magyar adók nálam nem nagyon jönnek be), ha nem lennének büdösek.

Megjegyzem: jó dezodor illatát nem nagyon érezni, lévén más a feladata, mint mondjuk egy Eau de toilette-nek: míg amaz illatosítani hivatott, a dezodor izzadság-kompenzálásra használatos. Nálam legalábbis.

Azt pedig nagy ívben lesza...golom, milyen reklámmal népszerűsítik a termékeket - TV-konzumációm a nulla felé kacsingat, pláne reklám alatt elvből lekapcsolom a hangot...

Mamzel · http://mamzel.blog.hu 2010.06.23. 12:25:28

tinkmara.freeblog.hu/archives/2010/06/22/Rape-aXe/ Vajon véletlen, hogy éppen ez lett a neve ennek a terméknek?

A karma kőkeményen picsáz.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.06.23. 13:03:23

@Mamzel: Épp erre gondoltam én is, amikor Dina blogja után az Indexen olvastam.

Mamzel · http://mamzel.blog.hu 2010.06.23. 13:18:27

@Haynau: Én a Freeblog főoldalán találtam.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.06.23. 13:26:48

@Mamzel: Ja, és az utolsó mondatban cserélj fel két szót, akkor is lesz értelme, sőt!

Amb 2010.07.08. 16:17:53

Szerintem nem kell túlmisztifikálni a dolgot. Néhány illat büdös, 1-2 jó. A reklám meg vicces... hímsoviniszta, de vicces, mert aki normálisan gondolkodik, tudja, hogy csak reklám.... ahogy a "minden foltot kimosó mosópor is". Elismerem kevés időt töltöttem Mo-n az elmúlt időszakban, és lehet, hogy azóta túlzásokba estek, de emlékeim szerint vicces volt.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.07.08. 16:19:34

Én pedig nem kevésbé viccesen kikérem magamnak. Magas a labda, le kell ütni.
süti beállítások módosítása