Figyelmeztetés!

Alapvetően lányoknak írok, de fiúk is járhatnak ide. Felháborodni. Csak tessék, csak tessék. Bátran befelé.

Utolsó kommentek

Kérsz értesítést arról, amikor újat írok?

Velük járok össze (Tagfelvétel kezdőbetű alapján van):

Oltsunk banki ügyintézőt

2010.06.24. 09:03 :: A Dina

 

  

Oltsunk banki ügyintézőt

 

Budapest Bank, hivatalfejű fiatal pasi öltönyben, nagy banki öntudattal ül asztala mögött.

-Jó napot kívánok! Miben segíthetek?
-Jó napot! Kérem vissza a pénzem.
-??? (A fejére volt írva, hogy kikéri magának ezt a slendrián megfogalmazást.)
-A lekötött betétem szeretném kivenni.
-Értem, kis türelmet kérek, amíg a rendszer töltődik.

Hivatalfejű pasi innentől a monitorra tapadt, ahol a rendszer hosszasan töltődött, így az asztalán kezdtem nézelődni. Szórólapok között volt egy köteg saját banki kiadású Most c. magazin, a címlapon Zoltánnal, hátul Emesével. Elvettem egyet a következő mondat kíséretében:

-Addig én megnézem, hogy milyen pénzügyi tanácsokat ad nekem Zoltán.

Hivatalfejű rám néz, és higgadt, enyhén pedagógiai hangon ilyet szól:

-Zoltán nem itt dolgozik. Ő a csak a reklámban szerepel.

Hoppá. Hoppá. Hoppá. Ez engem hülyének néz.
Hát akkor ne okozzunk neki csalódást.

-De nyugtasson meg. Emese ugye itt dolgozik?
-(Még mindig kioktató hangon:) Zoltán és Emese nem a bank alkalmazottai, ők színészek, és csak a reklámban szerepelnek.
-Na ne már! Átverés az egész? Itt van például ez a magazin, a címoldalon Zoltánnal. Ezek itt nem is az ő pénzügyi tanácsai?

Hivatalfejűnek szerintem kezdett gyanús lenni az ügy, mert csak a vállát vonogatta. Én meg ettől lendületbe kerültem, és folytattam.

- Még jó, hogy van egy őszinte ügyintéző, akitől meg lehet tudni az igazat. Most már akkor megkérdezem. Van valami, ami igaz azokból a reklámokból, vagy hazugság az összes?

És megérkezett a felmentő sereg. A szomszédos asztalnál ült az ügyintézők főnöke (legalábbis hozzá visznek mindent aláíratni). Ő az elejétől figyelt, és értette, hogy a hivatalfejű ezt az ügyet benézte. Ő tudta, hogy én vágom, hogy mi az a reklám, és azt is látta, hogy a kollégája már kínban van, és fogalma sincs, mit válaszoljon. Így a helyzetet mentendő, segítőleg közbeszólt:

Főnök: A Zoltánt játszó színész ebben a bankfiókban vezeti a bankszámláját.
Hivatalfejű: Vezette. De már megszüntette.
Főnök (terelni próbál): Van most egy új akciónk. Ha ön ajánlja a bankot egy cégnek, aki folyószámlát nyit nálunk, jóváírunk az ön számláján tízezer forintot.
Én: Nem ismerek ilyet. A sajátomat meg a Citinél vezetem, mert az olcsóbb.
Főnök: A Citinél? (a hivatalfejűnek:) Vonj le azonnal egy százalékpontot a hölgy kamatából.
Én: No-no. Óvatosan azzal a levonással. Nekem jó kapcsolataim vannak a központban.

Ez speciel igaz. Másfelől ezen a ponton ráléptem egy kellemetlen gombra. A kirendeltség és a központ közötti örök ellentét gombjára, ami minden nagyobb cégnél megfigyelhető.

Főnök: Jó kapcsolatok a központban? Vonj le még egy százalékpontot!
Én: No-no. A Budapest Bank csak ne vonogasson, amikor az orrom előtt sért banktitkot.
Főnök: Banktitkot?
Én: Zoltán itt vezette a számláját? Zoltán megszüntette a számláját?

Fejek vissza a monitorra, engem meg soron kívül szólítottak a pénztárban.

(Ami nagyon kedves és ügyfélbarát eljárás volt a részükről.)

 

Jó tanács:
 

Ha bárhol hülyének néznek, segíts nekik,
és játszd el, hogy az vagy.

Onnantól nekik kell boldogulniuk veled,
és nem fordítva.

23 komment

Címkék: gyakorlat zoltán emese budapest bank dina

A bejegyzés trackback címe:

https://dina.blog.hu/api/trackback/id/tr32105518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mamzel · http://mamzel.blog.hu 2010.06.24. 13:35:09

Imádom.

Egyébként nem is olyan rossz ez a bank, pénznyeremény üti a markát annak, aki új ügyfelet hoz. Nem úgy, mint a Citibanknál. (A sztori megint a kolléganőmtől származik, attól, amelyikkel elhitették egy céges tréningen, hogy fejbelövik az egész buszt, ha nem fizet a munkahelyük. Mindezt közösségépítő szándékkal. Meg viccből. Szóval ez egy ilyen nő, vonzza az izgi sztorikat.)

Tehát, a Citi első hibája, hogy tavaly bebukta a kolléganőm pénzét a tőzsdén. Aztán idén szerették volna a kárt enyhíteni, és a befektetett összeg felét visszafizették. A kolléganőmnek persze első dolga volt, hogy az utalás után elhozza tőlük a pénzét. Ezek után követte el a második ballépést a cég, ami egy marketinggel foglalkozó embert még érzékenyebben érintett.

Miután kiderült, hogy eljön, a következőt írták neki levélben:
"...de ha hozol egy új ügyfelet, kapsz egy üveg bort."

Hát igen. Hétszámjegyű kár után mit lehet mást tenni, mint inni.

titokúrfi 2010.06.24. 13:35:29

Ne tegyél fel magadról ki soha képet, elrontanád vele az illúzióm.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.24. 14:39:52

@titokúrfi:

Az avatar nem véletlenül van ott.
(Ha képzelegni akarsz, segíthetek:
Olyasmi, mint az avatar, csak barátságosabb arc, hosszabb haj, nagyobb mell.)

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.06.24. 14:43:35

Erre a jelenetre szívesen befizettem volna, (saját magamhoz mérten) szerényen meghúzódva a háttérben, fotelban ülve, némi popcornnal és üdítővel felszerelkezve. Ilyen műsor mellett fel sem tűnt volna. Az ilyen "hivatalfejűeket" pedig imádom, legtöbbje soha nem veszi észre, hogy szívatják őket.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.24. 14:43:53

@Mamzel:

Kicsit parasztos megoldás ez.

Buktá? Nam baj ecsém. Igyá!

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.24. 14:50:45

@Haynau:
Lehet, hogy belépőjegyekkel többre mentem volna, mint a kamattal.

mage.hu · http://mage.hu 2010.06.24. 20:11:35

Tetszik a bejegyzés, és tudom, hogy igaz, amit írsz, mégis képtelen vagyok elhinni.

Kérlek, erősítsd meg, hogy le akartak vonni a kamatodból.

Egyáltalán, lehet ilyet? Teljesen el vagyok hűlve.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.24. 20:30:37

@mage.hu:

Természetesen a főnök úr viccelt.
Ő a kamatlevonást vicces megjegyzésnek szánta, és remélte, hogy az ügyfél vele nevet ezen.
Neki ilyen a humora.

mage.hu · http://mage.hu 2010.06.24. 21:51:21

A helyedben megnézném a következő havi kivonatot.

Mamzel · http://mamzel.blog.hu 2010.06.24. 21:51:33

Párhuzamosan ezzel megjelenik egy bejegyzés az egyetlen valódi* pénzügyi tanácsadó blogban.
Címe: Olstunk banki ügyfelet.

És ki tudja, mit rejt a csillag.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.24. 23:05:56

azt kell mondjam, akár igaz, akár nem, jófajta kis anekdota lett ez.

"Én: No-no. A Budapest Bank csak ne vonogasson, amikor az orrom előtt sért banktitkot.
Főnök: Banktitkot?
Én: Zoltán itt vezette a számláját? Zoltán megszüntette a számláját?"

ez egy gyöngyszem - minden eddigi axe-akta megbocsátva!

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.24. 23:08:05

@_DelMare_:

A legszebb benne, hogy igaz, az utolsó betűig, szó szerinti idézetekkel.

Lili on 2010.06.28. 14:00:39

A múltkor pénzt szerettem volna felvenni, nagyobb összeget, így kénytelen voltam személyesen betérni egy bankfiókba.
Ebédidőben, egyetlen ügyfélként toporogtam a kassza előtt a babfőzelék szagú helyiségben.
Sehol egy banktisztviselő. Csak én és a biztonsági őr, aki úgy találta, hogy rossz helyen állok, és menjek vissza a 'kérjük, itt várakozzon tábla' mögé, és különben is szégyelljem magam.
A tábla véleményem szerint azért van kint, hogy az előttünk álló ügyfelet ne zavarjuk, ne halljuk, lássuk a banktitkokat.
Ha senki sincs a bankban rajtunk kívül, akkor pedig azért van ott, hogy a biztonsági őr rendkívül fontosnak érezze a munkáját, és terrorizálhassa az ügyfelet.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.28. 14:11:06

@Lili on:

Mint látjuk, a banktitok megtartása még a bankot sem érdekli, ha a társalgás úgy alakul, hogy a legjobb érvnek az tűnik, hogy valaki itt vezeti a számláját. Olyankor simán lökik rád a banktitkukat. Sőt, hogy igazán képbe hozzanak, még azt is elárulják, hogy már meg is szüntette. Nehogy pontatlanul tájékoztassanak.

Közben meg ott bohóckodnak a táblájukkal.

(Rá kellett volna szólni, hogy csesztetés helyett inkább ügyintézőt szerezzen neked.)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.29. 01:21:39

@_DelMare_:

Már akarom kérdezni egy ideje, hogy az Axe-os bejegyzésért haragudtál-e, hogy most meg tudsz bocsájtani.

(((Nagyon halkan kérdezem: Egész biztos, hogy nem használod?)))

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.29. 22:53:29

soha sem haragudtam az axe-os poszt miatt. amiért kibeb@szott pipa voltam (:D), h nem válaszoltál egyenesen kérdésemre, le lettem oltva azzal, h aki nem érti Dinát, az menjenanyjába (aka. tanácsadóblog). és plussz még tudom is h pontosan értetted, h mire akarok kilyukadni.:)

de rá kellett jönnöm a tényre, h az érzelmi túlfűtöttség adott esetben az ál-realitás fátylát képes a dolgokra helyezni. és ilyenkor delmare-nak kuss a neve.:)

(((nagyon halkan suttogva: nem. - de vajon tényleg ez számít?)))

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.29. 22:58:33

@_DelMare_:

És te is értetted, hogy én mire akarok kilyukadni?

(((Akkor jó.)))

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.30. 00:06:50

@A Dina: ha értettem volna, nem birkóztam volna veled egy héten át. anno a kezdő értetlenségemre ez lett a válasz:
"az eszközök túlzóak, hamisak"
Igen. Erről szólt a bejegyzés.
És ha ők jöhetnek azzal, hogy még 80 évesen is be fogok erre gerjedni, akkor ne csodálkozzanak, ha én meg kijelentem, hogy csak a pancserek használják. AXE-Dina: 1:1"

tehát, ha arra akartál kilyukadni, h most jól megmondod nekik a frankót (axe marketingHQ), h mekkora hulyekocsogok akkor OK. de ha valóban tartod azt, h minden axos pali béla, akkor nem.

és akkor komolyan mondom, h kíváncsi vagyok a mélyebb igazságtartalmára a dolognak.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.30. 00:13:24

@_DelMare_:

Ajjaj. Újra nyílt az AXE-akta. És ez az én hibám.

Most már aztán tényleg válaszolok, de kérem utána visszazárni az akta fedelét.

Szóval:
Jelöljük meg az A-t.
És vegyük észre, a jó tanácsban előroduló "mindig" szót, és ezzel együtt adjunk igazságtartalmat a B verziónak.
Vagy ne adjunk, csak csukjuk vissza az akta fedelét.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2010.06.30. 00:31:54

mikor rányomtam a küldésre, már tudtam h nem kellett volna ismét a békát boncolni. úgysem tudjuk a másik torkán lepasszírozni. így:

axe-files closed. classified.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.30. 00:34:42

@_DelMare_:

Szeretem, hogy lehet veled beszélni.

randomburvi 2010.06.30. 17:57:25

@titokúrfi: höhöhöhö:))) szerintem akkor lenne végleg véged.
süti beállítások módosítása