Figyelmeztetés!

Alapvetően lányoknak írok, de fiúk is járhatnak ide. Felháborodni. Csak tessék, csak tessék. Bátran befelé.

Utolsó kommentek

Kérsz értesítést arról, amikor újat írok?

Velük járok össze (Tagfelvétel kezdőbetű alapján van):

A valódi tanácsadó blog

2010.06.12. 13:15 :: A Dina

 

Vannak ezek a tanácsadó blogok. Mert ez a trend. Akik indítják, azt hiszik, hogy majd odamegy a nép tanácsért.

És láss csodát: a nép tényleg odamegy. Aztán, ha már ott van az ember tanácsért, akkor meg össze-vissza irkálnak neki mindenfélét, amiből nehéz kihámozni a lényeget. És ha végül kihámozod, akkor arra jössz rá, hogy alapvetően azt tanácsolják, vedd meg a portékát, amit árulnak. Na, kösz szépen az ilyen tanácsot.


Arra gondoltam, hogy nagy hiány van igazi tanácsadó blogból. Ahol a színtiszta jó szándék nyilvánul meg, és még csak sokat sem kell olvasni (van akit ez fáraszt), a bejegyzés aljára görgetve megtaláljuk a tanácsot.


Na majd én.


Mit is tegyek, hogy ebből a kalamajkából a lehető legjobban jöjjek ki? Teszem fel a kérdést magamnak szinte naponta. A kalamajkák jellege változó.


Van, hogy már megint a fotelban találom magam többedik órája, és fogva tartanak a gondolataim, pedig lenne mit csinálni, csak utálok bármit is elkezdeni.

Vagy éppenséggel hogyan fogom rávenni őt (hímnemben), hogy rájöjjön, az életének nélkülem semmi, de tényleg semmi értelme.


És mindig van egy jó tanácsom magamnak.

Sőt. Egész jól működnek.

Sőt, a barátaimnál is jól működnek.


 

Jó tanács:

Ha van eszed, használd.

 

11 komment

Címkék: elmélet hőbörgés gyakorlat jó tanács blogtrend tanácsadó blog

A bejegyzés trackback címe:

https://dina.blog.hu/api/trackback/id/tr352075561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mage.hu · http://mage.hu 2010.06.13. 21:14:29

Sok-sok év alapos ismeretség dacára engem ért a megtiszteltetés, hogy az első kommentet írhatom.

Nagyon nehéz nem túlzásba vinni a hízelgést, azok után, hogy ennyi csodálatos élményt köszönhetek Dinának.

És nagyon nehéz nem túlzásba vinni a cinizmust, azon élmények után, amelyek kevésbé voltak csodálatosak.

Ezért a száraz tényekre hagyatkozva íme egy jótanács:

Kijelentem, hogy nekem kivétel nélkül az összes tanács, amelyet Dinától kaptam, és amellyel egyetértettem, maradéktalanul bevált.

A többit meg nem kell megfogadni.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.13. 21:24:19

@mage.hu:

Ne dumáljál. Csak egy fél évig tartott, minden hónapban két hétig, és annak 50%-a volt kevésbé csodálatos. Fél év felének a felét kell csak kitörölni.

Mamzel · http://mamzel.blog.hu 2010.06.14. 22:57:53

@mage.hu: Én is eléggé kiborultam. Megjött Dina, az internett ezennel megtelt. Most mi lesz?!

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.14. 23:39:59

Az már akkor tisztán látszik, a kommnetekben is, hogy vannak barátaim.

(Néha ugyan meg kell velük küzdeni, de csak az egészségügyi szintentartás végett, nehogy kijöjjön az ember a formájából.)

mage.hu · http://mage.hu 2010.06.16. 01:27:05

Valahol a barátaidnak is látszani kell. Ha már a bejegyzéseket az enemyről írod.

Enach 2010.06.16. 13:40:52

Megmondom őszintén, kicsit félve kezdtem el olvasni a blogodat. Konkrétan attól féltem, hogy ez a tanácsadás, majd egy ilyen "én megmondom a frankót" ízű észosztásba nyilvánul meg. Hál'istennek tévedtem. Hihetetlen érzékkel tartod az egyensúlyt, hogy ne érezzem "kioktatás" jellegűnek az írásaidat. Nagyon eredetiek, kellő humorral és iróniával fűszerezett. Nagyon jó a stílusod. Csak így tovább!!! :):)

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.16. 13:45:03

Igenis kioktatás. Ragaszkodom hozzá, hogy én itten kioktatok, amitől rosszul kell érezned magad.

(Ne fogatlan oroszlánozzuk már le a félelmetes, rettegett háziasszonyt!)

Személyre szabott jótanács:

Ha nem érzed rosszul magad, olvasd el újra.

Stuntman Mike 2010.06.16. 14:10:38

HellóHölgyem!

Én személyszerint örülök ennek a blognak, olvasni is fogom, már csak azért is, mert nagyon kevés jó tanító van, meg azért is, mert minden kemény munka mögött az van, amit leírtál: akkor csinálod jól ,ha fáj. Sokat segít egy ismeretlen, aki arcba mondja a frankót és elgondolkodtat. Jól jön a mérleg másik nyelvén, amivel szemben sűrű nyelvcsapások és irigy mögöttes enyvelege "tanácsol", amiből hámozd ki a sallangmentes lényeget, avagy jótanácsot, ha tudod. Szerintem egy férfi attól is férfi, hogy felveszi a következő kesztyűket: vitapartner, építő kritika, mosogatókesztyű, ésígytovább. Nem biztatás kell ide, hanem nyitottság.

James86 2010.06.20. 12:14:07

Boldog névnapot Dina.

A Dina · http://dina.blog.hu 2010.06.20. 12:16:58

@James86: A figyelmes olvasó.
(Köszönöm.)

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.06.23. 11:10:44

Akkor én most pasiként fogom olvasni a tanácsadást. Esetleg beleelegyedek, ha nem értenék egyet. Ha meg igen, némi taps is lehetséges - csak visszafogottan, nehogy elbízd magad...
süti beállítások módosítása